Kotva
Pro rodiče budoucích prvňáčků

Seznam přijatých a nepřijatých prvňáků pro školní rok 2024/2025 naleznete zde. (Velikost: 122.47 kB)

                                                     

Přijímání žáků do 6. ročníku

Výsledky přijímání do jazykové třídy

V přiložených dokumentech zvěřejňujeme seznam žáků přijatých do jazykové třídy pro školní rok 2045/2025 a seznam žáků nepřijatých, kteří se svým výsledkem do stanoveného počtu nevešli.

Všem děkujeme za účast a snahu a těšíme se na nové žáky 2. stupně.

Přijatí žáci (Velikost: 322.9 kB)

Nepřijatí žáci (Velikost: 229.64 kB)

 

V případě pouhého přestupu žáka je třeba vyplnit a doručit "Žádost o přestup žáka" (Velikost: 21.54 kB).

 

V případě zájmu o zařazení do třídy se sportovním oddělením je třeba podat nejprve přihlášku:

 "přihláška do sportovní třídy" (Velikost: 553.48 kB)

a absolvovat přijímací zkoušku. Na základě výsledku bude rozhodnuto o zařazení žáka do dané třídy. I pro takto přijaté žáky je poté nezbytné podat žádost o přestup (odkaz viz. výše).

 

Rádi zodpovíme případné dotazy.

 

 

 

 

 

 

 

Kalendář akcí
36. školní týden
Zapojení školy v projektech

Projekt "Ovoce, zelenina

            a mléko do škol"

        


   

 

 

Projekt "Digitalizujeme školu"

 

   

 

 

Projekt "Šablony OP JAK"


    

 

 

 

 

 

 

 

 

Zřizovatel školy

 

Město Nový Bor

Aktuality
Výsledky přijímací zkoušky do jazykové třídy
24.4.2024

Výsledky jsou zvěřejněny v levém sloupci  v bloku "přijímání žáků do 6. ročníku".

Kalendář akcí
36. školní týden
Mapa webu

Učili jsme se angličtinu online!

Vloženo: 15.1.2020 | Autor: AdminS | Zobrazeno: 535x
" Pearson & BBC Live Classes" je unikátní projekt pro učitele angličtiny a jejich "náctileté" žáky. Jedna z možností jak zažít vyučování trochu jinak. My, žáci 9.C, jsme se tohoto projektu zúčastnili a byli jsme nadšeni.

Našemu zážitku předcházelo zaregistrování a "zamluvení" vyučovací hodiny na webových stránkách společnosti Pearson. To v předstihu zařídila naše paní učitelka. Nevěděli jsme úplně přesně, co nás čeká, ale měsíc utekl jako voda a již jsme seděli připravení v naší třídě, zvědaví a také trochu nesví.

Jak již bylo řečeno, vyučování probíhalo online - hodinu vedl zkušený rodilý mluvčí a po navázání spojení jsme zjistili, že do naší internetové třídy se přihlásily ještě další čtyři skupiny: žáci z Polska, Ruska, Chorvatska a Mexika.  Pomocí mikrofonu a webové kamery jsme se navzájem pozdravili a představili a hodina s názvem "Do smartphones make you smarter?" (Dělají vás chytré telefony chytřejšími?) začala.

Byli jsme nadšeni, panu učiteli jsme bez problémů rozuměli a bylo velmi příjemné poslouchat jeho krásnou angličtinu. Plnili jsme úkoly, diskutovali o shlédnutých krátkých videích a moc se nám líbilo, že jsme komunikovali s dětmi z ostatních zemí a vzájemně porovnávali naše názory.

Potěšilo nás, že jsme se tohoto projektu mohli zúčastnit, je to pro nás rozhodně velmi zajímavá zkušenost a též motivace pro další zdokonalování v angličtině.

9.C

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.